بست رویو

بست رویو ، اولین مرجع مقایسه کالاها برای کمک به خرید بهتر در ایران می باشد. هدف از راه اندازی این سایت، معرفی و بررسی و مقایسه بهترین کالاهای ایرانی و خارجی می باشد که منجر به ارتقا سطح دانش و انتخاب آگاهانه تر برای خرید می گردد. BestReview بصورت کاملا بی طرفانه به مقایسه کالاها پرداخته و به هیچ تولید کننده و یا وارد کننده ای وابسته نیست. در BestReviw برای هر کالا یک صفحه اختصاصی وجود دارد که در ابتدا یک راهنمای کامل خرید برای آن ذکر شده سپس در یک جدول ده محصول برتر مقایسه می شوند. در ادامه ده محصول برتر بصورت ریز بینانه بررسی و نقات قوت و ضعف هر محصول بیان می شود. تمامی محتوای این سایت کاملا اختصاصی بوده و توسط بهترین نویسندگان ایرانی در حوزه نقد و بررسی کالاها نوشته می شود. تیم BestReviw وسواس و تعهد فوق العاده بالایی در کیفیت مطالب و بی طرفی در انتخاب بهترین کالاها دارد.   منبع : https://bestreview.ir

دانلود رایگان مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد تصمیم گیری (فصل دوم)

&

مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد تصمیم گیری (فصل دوم)

RSS feed.

  • مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد تصمیم گیری (فصل دوم)
    مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد تصمیم گیری (فصل دوم)دسته: علوم انسانی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 61 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 111

    مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد تصمیم گیری (فصل دوم) در 111 ص

    قیمت فایل فقط 16,500 تومان

    خرید

    توضیحات :

    مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد تصمیم گیری (فصل دوم) در 111 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

    بخشی از متن :

    2-1-4- سوابق و پیشینه تحقیق

    مطالعات داخلی

    سابقه ای در امر رتبه بندی معیارهای سهامداران برای معامله در بورس با استفاده از روشFANP وجود ندارد ولی در راستای امر رتبه بندی معیارهای خرید وفروش سهام در بورس اوراق بهادار با روشهای مختلف تلاشهایی صورت گرفته است.

    علی جهانخانی ومهدی مرادی در سال های 1371و1372،تحقیقی به نام«بررسی نحوه تصمیم گیری خریداران سهام عادی در بورس اوراق بهادار تهران»انجام داده اند.انواع تصمیماتی که سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار اتخاذ می کنند،شامل خرید وفروش ونگهداری سهام عادی است.در این تحقیق،این تصمیمات بر اساس توصیه کارگزاران و سهامداران،تبلیغات رسانه های گروهی،بررسی صورتهای مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس وارایه سهام کارخانجات به کارکنان،طبقه بندی وتجزیه وتحلیل شده است.نتیجه اهم این پژوهش این است که سرمایه گذاران بورس اوراق بهادار تهران بیشتر بر اساس توصیه سهامداران و تبلیغات رسانه های گروهی تصمیم گیری می کنند(جهانخانی و مرادی،1376،8).

    غلامرضا اکرمی در سال1374 در پایان نامه تحصیلی خود به نام«بررسی نحوه استفاده از تکنیک های تجزیه وتحلیل صورتهای مالی و نقش آنها در تصمیم گیری سرمایه گذاران»نقش نسبتهای مالی مختلف را در تصمیم گیری سرمایه گذاران مطالعه کرده است.فرضیه اهم این تحقیق به این صورت تعریف شده است:«سرمایه گذاران در تصمیم گیری برای سرمایه گذاری از تکنیک های تجزیه و تحلیل صورتهای مالی استفاده می کنند».نسبت های بررسی شده در این مطالعه عبارتند از:نسبت های سودآوری،نسبت های نقدینگی،نسبت های اهرم مالی(سرمایه گذاری)،نسبت های فعالیت،نسبت های بازار و تحلیل روندها.نتیجه اهم این پژوهش عبارت است از اینکه سرمایه گذاران فقط از نسبت های سودآوری وبازار استفاده می کنند واز سایر تکنیک ها استفاده نمی کنند.محقق در پایان نتیجه گیری کرده است که به طور کلی«سرمایه گذاران در تصمیم گیری برای سرمایه گزاری از تکنیک های تجزیه وتحلیل صورتهای مالی استفاده نمی کنند.»(اکرمی،1375، 12).

    مجتبی گودرزی در پایان نامه کارشناسی ارشد خود در دانشگاه شهید بهشتی به راهنمایی دکتر فدایی نژاد و مشاوره دکتر عالم تبریز در سال 77 به بررسی نقش محتوای اطلاعاتی گزارشهای مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بر تصمیم گیری خریداران سهام پرداخت.

    نتایج بدست آمده از این تحقیق بیانگر آنست که بطور کلی محتوای اطلاعاتی گزارشهای مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای بار فزاینده اطلاعاتی جهت تصمیم گیری است.البته میزان تاثیر ودرجه اهمیت هر یک از اطلاعات مذکور که به عنوان محتوای اطلاعاتی گزارشهای مالی در نظر گرفته شده است بر تصمیمات خریداران سهام یکسان نبوده بلکه سطوح متفاوتی از میزان تاثیر این اطلاعات در تصمیم گیریها مد نظر می باشد(گودرزی،1377، 9).

    مهدی حامدیان در پایان نامه کارشناسی ارشد خود در دانشگاه شهید بهشتی به راهنمایی دکتر اسدی و مشاوره دکتر عالم تبریز در سال 79 عوامل موثر بر قیمت سهام وتصمیم گیری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران را مورد بررسی قرار داد ونتایج تجزیه و تحلیل خویش را به شرح زیر خلاصه نمود.

    1-قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس عرضه وتقاضا تعیین می شود.

    2-تصمیم گیری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران متاثر از پیش درآمد هر سهم(EPS) می باشد.

    3-تصمیم گیری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران متاثر از سود نقدی هر سهم(DPS) می باشد.

    4-تصمیم گیری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران تحت تاثیر افزایش سرمایه انجام شده توسط شرکتها می باشد.

    5- تصمیم گیری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران تحت تاثیر نوع مالکیت اکثریت (دولتی،خصوصی،عمومی) می باشد.

    6- تصمیم گیری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران متاثر از محصولات انحصاری بعضی از شرکتها می باشد.

    7- تصمیم گیری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران متاثر از توصیه ومشاوره کارگزاران نمی باشد(حامدیان،1379،10).

    شهریار فرخ نیا در پایان نامه کارشناسی ارشد خود در دانشگاه مازندران به راهنمایی دکتر احمد پور و مشاوره دکتر یحیی زاده فر در سال 79 نقش اطلاعات مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران را مورد بررسی قرار داد و نتیجه گیری کرد که سرمایه گذاران در بورس تهران در تصمیم گیری نسبت به خرید وفروش و قیمت سهام از الگوی خاصی مبتنی بر روشهای علمی و تکنیکی از معاملات استفاده نمی کنند و مهمترین عوامل کم بودن دانش تخصصی-نواقص سیستم اطلاع رسانی بورس و عدم رضایت بازده و ناهماهنگی درآمدهای تضمینی سایر سرمایه گذاریها از جمله بانک واوراق مشارکت وبازار وپیش فروش خودرو،تلفن همراه و غیره...بود که به بازار سهام تاثیر منفی بر تصمیمات سرمایه گذاران می گذارد و از روشهای علمی و تجزیه و تحلیل پیروی نمی کنند و بیشتر با توجه به آمار،پیرو نظرات دیگران می باشند(فرخ نیا،1379،12).

    امید مختاریان در پایان نامه کارشناسی ارشد خود در دانشگاه تربیت مدرس به راهنمایی دکتر آقایی و مشاوره دکتر اعتمادی در سال 83 به بررسی عوامل موثر بر تصمیم گیری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران پرداخت و نتایج تحقیق وی نشان داد که اکثریت سرمایه گذاران،علاقه کمی به سفته بازی ومعاملات پر ریسک دارند.در مورد تصمیم گیری برای خرید سهام،معیارهای مالی،از قبیل تقسیم سود وسود هر سهم بسیار مربوط هستند،با اینحال اهمیت آنها کمتر از نوسانات قیمت وروند قیمت سهام در بورس است(آقایی و مختاریان، 1383، 11).

    فهرست برخی از مطالب :

    2- 1- بازارهای مالی..................................................................................................................................11

    2- 1- 1- مقدمه.........................................................................................................................................11

    2- 1- 2- بازارمالی.....................................................................................................................................11

    2-1-3-کارکردهای بازار مالی..................................................................................................................12

    2-1-4- سوابق و پیشینه تحقیق............................................................................................................13

    2-2- فرآیند تصمیم گیری در بازار سرمایه..........................................................................................23

    2-2-1-تصمیم گیری................................................................................................................................23

    2-2-2- فرایند تصمیم گیری..................................................................................................................24

    2-2-3-مبانی تصمیم گیری ...................................................................................................................26

    2-2-4- مهارت های لازم برای اجرایی مراحل الگوی عقلایی تصمیم گیری ...............................28

    2-2-5-استفاده از مدل در تصمیم گیری.............................................................................................28

    2-2-6- انواع مدل ها.................................................................................................................................29

    2-2-7- انتخاب مدل مناسب...................................................................................................................29

    2-2-8-انتخاب معیار یا ملاک درتصمیم گیری...................................................................................29

    2-2-9- طبقه بندی تصمیم ها...............................................................................................................30

    2-2-10- چگونگی اثر گذاری معیارهای انتخاب سهام بر یکدیگر..................................................31

    2-2-11- نقش اطلاعات در بازار سرمایه..............................................................................................32

    2-2-12- ماهیت اصلی در تصمیمات سرمایه گذاری........................................................................33

    2-2-13- تصمیم به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار...............................................................32

    2-2-14- تعریف سرمایه‌گذاری..............................................................................................................35

    2-2-15- نقد شوندگی.............................................................................................................................36

    قیمت فایل فقط 16,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد تصمیم گیری (فصل دوم) در 111 ص

 

 برای توضیحات بیشتر و دانلود بر روی عنوان زیر کلیک کنید

دانلود رایگان مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد تصمیم گیری (فصل دوم)

همکاری فروش - همکاری تجاری چیست؟

آیا می توانید از طریق بازاریابی ( همکاری در فروش ) وابسته درآمد کسب کنید؟ پاسخ کوتاه به این سوال بله است. شرکت های فروش می توانند سود خوبی کسب کنند و شما حتی می توانید به اندازه کسی که تمام وقت کار می کند از خانه خود درآمد کسب کنید. بخاطر داشته باشید که موفقیت با دستیابی به آنچه انتخاب می کنید حاصل نمی شود بلکه با انجام کارهایی که باید انجام شود به طور صحیح و مداوم انجام می شود. این پست را بخوانید تا ببینید همکاری فروش چیست و چگونه می تواند برای شما سودمند باشد. مفهوم اصلی همکاری تجاری هر فعالیتی است که فروش محصول یا خدمات را تسهیل می کند. این کار اغلب توسط افرادی انجام می شود که خود تولید کننده یا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصی که قصد کمک به فروش را دارد؛ معرفی محصول کارکردها و برنامه های آن برای ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید یک محصول یا خدمات است. روش های بسیاری برای کار با فروش وجود دارد ، اما بهترین و سودآورترین استفاده از اینترنت است. شما به عنوان یک تبلیغ کننده ، شما محصول را به روش های صحیح تبلیغ می کنید و برای هر فروشی که انجام می دهید ، کمیسیون یا درصدی از فروش دریافت می کنید. همکاری در فروش یک تجارت خانگی ایده آل است ، زیرا برای شروع نیاز به پول زیادی ندارد و نیازی به تولید ، ذخیره و تحویل کالا یا خدمات به دیگران ندارد. در حقیقت ، برای اتصال مشتریان و مصرف کنندگان جدید به مشاغل مختلف ، مبلغی دریافت می کنید.

واقعیت همکاری در فروش چیست؟ همکاری فروش - همکاری تجاری چیست؟

مانند بسیاری از مشاغل مستقر در خانه ، مشکل همکاری در فروش این است که کنفرانس ها و سخنرانی های مربوط به برنامه های ثروت به شما می گویند که می توانید در مدت زمان کمی با حداقل تلاش درآمد کسب کنید. برخی از برنامه های وابسته به شما می گویند که فقط با 3 کلیک می توانید صدها هزار دلار در ماه درآمد کسب کنید. برخی همچنین می گویند که می توانید سایت خود را تنظیم کرده و سپس آن را رها کنید تا حساب بانکی خود را دوباره پر کنید. واقعیت همکاری در فروش مانند بسیاری از کارهای خانگی دیگر است ، تعداد معدودی از افراد وجود دارد که می توانند از این طریق درآمد خوبی کسب کنند ، افرادی هستند که به اندازه کافی موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زیادی هم هستند که پول کمی کسب می کنند. در نتیجه ، سوال اصلی این نیست که آیا شریک فروش واقعاً سود خوبی کسب می کند ، بلکه آیا شما می توانید موفق شوید یا خیر. این بستگی به شما دارد ، اما در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

طرفداران همکاری فروش همکاری فروش - مزایای همکاری در فروش

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، جنبه های مثبت زیادی در همکاری در فروش وجود دارد که آن را به یک انتخاب تجاری عالی تبدیل می کند. آنها شامل موارد زیر هستند: قیمت شروع پایین: به اکثر برنامه های وابسته رایگان بپیوندید. در نتیجه ، هزینه های شما معمولاً مربوط به روشهای بازاریابی است که شما استفاده می کنید. تولید محصول یا خدمات ضروری نیست. نیازی به ذخیره و حمل و نقل محصولات نیست. شما می توانید در هر زمان و هر کجا که دسترسی به اینترنت داشته باشید کار کنید. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممکن است درآمد منفعل داشته باشید. می توان آن را به یک مشاغل خانگی در حال انجام و یا یک جریان درآمد اضافی اضافه کرد. این ایده آل برای وبلاگ نویسان ، مربیان ، کارآفرینان اطلاعات و هرکسی است که دارای وب سایت باشد.

مخالفان همکاری در فروش همکاری فروش - مضرات همکاری در فروش

کسب درآمد از همکاری در فروش دارای چالش هایی است که عبارتند از: ایجاد ترافیک (بازدید کنندگان سایت) ، که منجر به درآمد می شود ، مدت زمان زیادی طول می کشد. همکاری شما می تواند به سرقت برود. به این ترتیب ، شما برای مراجعه به افرادی که می کنید اعتبار نمی گیرید. نقاب زدن URL می تواند به جلوگیری از این امر کمک کند. همکاری ضعیف می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. برای جلوگیری از این اتفاق ، باید مراقب باشید و مشاغل با کیفیتی را برای همکاری با آنها انتخاب کنید. شما هیچ کنترلی بر کیفیت محصول ، خدمات یا نحوه انجام کار خود ندارید. برخی از شرکت ها به شما مبلغی پرداخت نمی کنند. البته روش هایی وجود دارد که می توانید برنامه های همکاری مناسب فروش را انتخاب کنید. وقتی چیزی غیر عادی پیش آمد ، آنها باید درباره موقعیتشان تجدید نظر کنند. شما می توانید مطمئن باشید که بسیاری از افراد این برنامه را تبلیغ می کنند. مشتریان متعلق به معامله گران است. آمار به شما می گوید که چند محصول را فروخته است ، اما در بیشتر موارد شما تصوری ندارید که چه کسی آن را فروخته است. در نتیجه فروش مجدد بازاریابی دشوار خواهد بود.

چگونه در همکاری در فروش موفق باشیم همکاری در فروش - چگونه در همکاری در فروش موفق شویم

همکاری در فروش دشوار نیست ، اما برای دستیابی به درآمد قابل توجهی نیاز به دانش ، برنامه ریزی و تلاش های هماهنگ دارد. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از همکاری موفقیت آمیز در فروش خود انجام دهید. با یادگیری در مورد همکاری در فروش و مراحلی که برای موفقیت لازم است انجام دهید. فقط در فروش کالاها و خدمات با کیفیت همکاری می کند. در حقیقت ، بهتر است ابتدا آنها را خریداری کنید تا بتوانید کیفیت آنها را بررسی کنید. در مورد محصول یا خدمتی که تبلیغ می کنید قضاوت خواهید شد. در نتیجه ، شما باید نه تنها بر درآمدزایی ، بلکه بر کیفیت نیز تمرکز کنید. برنامه ای را که در حال کار بر روی آن هستید تحقیق کنید تا دریابید که چه موقع و چگونه پرداخت می شوید. همچنین به دنبال مسائل مهم مالی باشید که به شما کمک می کند تا برنامه خوب باشد. برای فروش مواردی که مربوط به موقعیت شما یا محتوای شما در وب سایت یا وبلاگ شما باشد همکاری کنید. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسکیت بورد می نویسید ، به اشتراک گذاشتن پیوندهای مربوط به موتور سیکلت یا کیف های جدید ممکن است مناسب نباشد. تبلیغات خود را ترکیب و متناسب کنید تا با لینک های متعدد بازدید کننده خود را آزار ندهید. پیوندهای همکاری که با تصویر همراه هستند ، بهترین نرخ کلیک را دارند. همیشه اتصالات خود را با فروش بازدید کننده روشن کنید. احتمالاً بیشتر بازدید کنندگان درک خواهند کرد که تبلیغات تصویر درآمد برای شما ایجاد می کند ، اما اگر در مورد یک محصول بنویسید و آن را به دیگران توصیه کنید ، برای خوانندگان خود پیامی ارسال می کنید که از آنچه ارسال می کنید ، درآمد کسب می کنید. این امر باعث می شود که شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشید. بازار ، بازار ، بازار. برای لذت بردن از مزایای بازاریابی وابسته و جذب افراد به وب سایت و وبلاگ خود ، فقط روی SEO و رسانه های اجتماعی تمرکز نکنید. دریابید که بازار هدف شما چیست ، جایی که می توانید آنها را پیدا کنید و چگونه می توانید آنها را به سایت خود جذب کنید. لیستی از ایمیل های مردم تهیه کنید. موفق ترین افراد در این نوع فروش از ایمیل استفاده می کنند. این مسئله را نادیده نگیرید ، بازاریابی الکترونیکی می تواند سود شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. استفاده از یک صفحه اصلی و سیستم قیف را برای بازاریابی مشاغل خود در نظر بگیرید. با یک پیشنهاد قانع کننده ، مشتریان بالقوه را به لیست ایمیل خود جذب کنید. به این ترتیب می توانید صفحه ای از محصولاتی را که می فروشید برای آنها ارسال کنید. در سیستم نامه الکترونیکی خود می توانید پیشنهادات رایگان و فروش بیشتری ارائه دهید. موفقیت برنامه بازاریابی وابسته خود را مرور کنید. به خصوص اگر چندین برنامه داشته باشید یا از دیگر انواع تبلیغات مانند Google AdSense برای درآمدزایی استفاده کنید. بعضی اوقات تبلیغات بیش از حد می تواند باعث شود وب سایت شما سطحی به نظر برسد و خوانندگان را تحریک کند. در نتیجه باعث کاهش کارایی شما می شود. قبل از شروع فروش سهام اینترنتی ، مواردی را یاد بگیرید که به شما در موفقیت در بازاریابی کمک می کند. مهمتر از همه ، اگر می خواهید همکاری فروش را به عنوان یک تجارت ادامه دهید یا همکاری فروش را به تجارت فعلی خود اضافه کنید ، بدانید که سریع و خودکار نیست و بدون تلاش کافی کار نخواهد کرد. مانند همه مشاغل خانگی ، شما به یک برنامه روزانه برای درآمدزایی آنلاین نیاز دارید. به طور کلی ، شانس شما برای درآمدزایی از برنامه های بازاریابی وابسته از سایر مشاغل آنلاین اینترنتی بیشتر یا کمتر نیست. موفقیت شما بستگی به این دارد که چقدر می توانید برنامه بازاریابی وابسته خود را عملی کنید.